S čím Vám pomůžeme, když provozujete webový portál nebo e-shop

Pomůžeme Vám s návrhem nebo optimalizací UI Vašeho webu, webového portálu nebo e-shopu. Prohlédněte si, jak naše spolupráce probíhá, prečtěte si, čeho můžete s naší pomocí dosáhnout a co můžete ztratit, pokud svoje uživatelské rozhraní nepřizpůsobíte uživatelům.

Jak pracujeme?

Ponoříme se do problematiky a detekujeme potenciální slabá místa.

Úvodní analýza

Prostřednictvím uživatelského testování, metody kognitivního průchodu nebo expertního pohledu (levnější varianty) hledáme hlavní nedostatky UI.

Hledáme mezery

Výsledkem naší práce je seznam doporučení - konkrétních opatření, která zajistí příjemnější používání Vašeho webu.

Prezentujeme výsledek a předáváme guidelines


Věděli jste, že:

Graph

Cíle použitelnosti jsou obchodními cíli. Webové stránky které jsou obtížně použitelné frustrují zákazníky, způsobují propady příjmu a nahlodávají hodnotu obchodních značek.

Zdroj: McCharty & Souza, Forrester Research
Graph

72 % nákupů na Internetu se nedokončí proto,
že návštevník je z e-shopu zmatený nebo mu nerozumí.

Zdroj: ComputerWorld.com
Graph

Navýšení rozpočtu na zlepšení použitelnosti o 10 %
navýší Váš konverzní poměr o 83%.

Zdroj: Nielsen Norman Group
Graph

V roce 2008 on-line bankovnictví přilákalo 6,3 miliony uživatelů, ale celé 3,1 milionu z těchto uživatelů už svoje účty zrušili
kvůli špatnému designu webových stránek a neefektivnímu uspořádání služeb.

Zdroj: Internet Money Issue 4
Graph

Pokud zákazník nemůže v e-shopu produkt snadno najít, nemůže ho ani koupit.

Zdroj: Audit Zeal Consulting
Graph

Je naprosto běžné, že webové portály navyšují svoje příjmy o 100% nebo více jako výsledek zvýšení použitelnosti.

Zdroj: Jakob Nielsen

Co můžete získat a co můžete ztratit?

Když Vám poradíme

  • Usnadníte návštěvníkům používání a zvýšíte konverzní poměr
  • Zvýšíte návštěvnost portálu a můžete zvýšit příjmy z reklamy
  • Snížíte náklady na uživatelskou podporu (nápověda, tel. podpora, helpdesk)

Když si nedáte říct

  • Snížíte možnost nalézt požadované produkty nebo informace (a tím snižujete konverzní poměr)
  • Zvýšíte odpor návštěvníků k používání Vašeho portálu (uživatelé web často odsoudí pouze na základě přehlednosti)
  • Zvýšíte náklady na uživatelskou podporu

Nestačí Vám to?

Možná máte trochu jinou představu nebo potřebujete něco jiného. Nevadí! Nebojte se zeptat - rádi pro Vás připravíme speciální řešení.

custom solution Zobrazit kontakty
Máte otázky nebo zájem o spolupráci? Zanechejte nám na sebe telefon a my Vám zítra zavoláme.

Zavoláme Vám

Reference Přečtěte si, co o nás říkají spokojení klienti. custom solution
Webdesign [WebProduction] intoit interfacing © 2007-2017